cyklat på lovön med farmor

japp ^^ det är det jag har gjort idag och har haft aljer krig med linnea och simon vitt vattnet xD och badat såklart. men iaf, sen kom farmor och pumpa min cykel, och då cyklade vi runt lovön. till alla hörn och kanter, hon tyckte att det var på tiden att jag såg hela lovön, eftersom jag bott här i 14 år (flyttade hit när jag var 1) och jag visste inte äns vart lambarudd låg, och jag lovar det var ett grymt mysigt ställe ! det var som om man cyklade i evigheter på landet, bara skog överallt. tillslut kom man just till lambarudd, och det var som en liten by med massa fina stora villor och hus ! och låg precis vid vattnet, och det kanske var 6-8 hus där !

typ såna dära hus :O asså grymt fint var det iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0