åker till öland

strax så åker jag pappa hanna och linnea till öland (vill inte) asså ursäkta men kan man vara hemma iaf i två dagar innan man åker iväg överallt. förlåt pappa hanna och linnea men jag kommer verkligen inte se fram emot att åka. jag menar .... öland (?) har heller inte träffat mathias på en vecka typ, och nu blir det en vecka till utan att ha sett honom :/ saknar dig sjukt mycket ! och lollo och sofia och alla andra ! herregud. har ju lovat att umgås med erica också, och när hinner det bli av egentligen ? är iochförsig glad över att jag åker till gotland den här månaden iaf, får ju träffa johanna med familj ! jaja puss på er allihoppa saknar er, antingen kommer jag hem fredag elr lördag *hoppas fredag* hoppas så tidigt som möjligt -.-!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0